уторак, 2. фебруар 2016.

KOBASICA -DOMACA I SVEZA









Potrebno:

1kg  juneceg mlevenog mesa
300 gr svinjskog/ovcijeg mlevenog mesa
6 cenova belog luka
3 kasike aleva paprike-slatke
tucana ljuta paprika
crni mleveni biber
beli mleveni biber
pakovanje tankih svinjskih creva za punjenje kobasice
so


Priprema:

Mleveno meso(obe vrste)pomesati(mesiti rukom),dodati seckani beli luk,slatku alevu papriku,tucanu-ljutu papriku,crni biber,beli biber,so,pa sve dobro mesiti rukom,oko 30-tak minuta.Prekriti prozirnom folijom,pa ostaviti u frizider 24h.


***
Sve zacine sam dodavala po osecaju,jer u receptima za pripremu kobasice u "domacoj radinosti",su kolicine mesa velike(10-tak i vise kg),pa su tako i kolicine zacina velike.Ja sam dodavala kao sto bi dodala za ljute fasirane snicle i malo vise.
***

Sledeceg dana pripremamo creva za punjenje:potopimo jedan veci komad creva u toplu vodu,operemo od soli(pakuju se usoljena),opet nalijemo toplom vodom,pa dodamo malo jabukovog sirceta,da odstoji 15-tak minuta,

 
ocedimo i pristupamo punjenju


Kako nisam imala masinu za punjenje kobasica,improvizovala sam kao na slici gore i dole 😅  


pokusala sam drvenim tuckom da guram meso,ali nije islo,pa sam sve radila rucno,bilo je tesko,ali sam imala pomoc   ->     👀


Sav vazduh koji se prilikom punjenja uvuce u kobasice,slobodno izbusite cackalicom.
Kobasice sam,ovako spremljene ostavila jos dan i po' u frizideru.
Nemam pusnicu,te sam planirala da deo iprzim,a deo zamrznem.




A,onda gozba uz pivce za dvoje :)


  
                                 Prijatno💕


 

Нема коментара:

Постави коментар

Укупно приказа странице

Образац за контакт

Име

Имејл адреса *

Порука *