недеља, 31. јануар 2016.

MOZDA LEPA

Ovu pesmu  nadjoh,trazeci neki izvod iz banke,napisanu,nazvrljanu,u brzini, na koverti banke,sa brojkama i mojim kalkulacijama za neki kredit,koji sam planirala da podignem ,koji je i otplacen.Bas sam se iznenadila.
Zaboravljam inace gde pisem,jer pisem samo za ljude koje volim,onda pesmu lepo prepisem ili odstampam,pa predam onom kome je napisana.
Original nikad ne bacim,vec cusnem tu i tamo.
Ovu sam posvetila svojoj mladoj koleginici,za rastanak,kada sam planirala da odem u penziju,uz jednu knjigu i ovu posvetu.

*
Mozda lepa          

Kad se prolecna   
Rosa jutarnja
stopi u Dugu
sto Nebo i 
Zemlju spaja,
Naka Ti
na dlan padne
Cvet,
sa laticama Zelja
ljubavnih,
majcinski Srecnih.
Cuvaj ih zauvek
u svom srcu Blagom.

              Marina Jevtic




Нема коментара:

Постави коментар

Укупно приказа странице

Образац за контакт

Име

Имејл адреса *

Порука *