четвртак, 18. фебруар 2016.

BOSANSKA MASLENICA NA MOJ NACIN


 Potrebno:
300gr integralnog brasna
300gr belog namenskog brasna
kesica suvog  kvasca
topla voda(ili mleko)
kasicica secera
kasicica soli
3 kasike ulja(ja koristim maslinovo ulje)
kim-kolicina po zelji(kod mene 2 kasike)
sisam-kolicina po zelji(kod mene 2 kasike)
125gr otopljenog putera

Priprema:
U toplo mleko ili vodu umesati kvasac secer,so i kasicicu brasna.Sacekati 10-tak minuta.
Obe vrste brasna sastaviti,dodati kim,semenke susama,u sredinu sipati kvasac,zamesiti sa dodavanjem vode i ulja,fino testo,te mesiti dok ne pocne da se odvaja u loptu.Testo treba da odstoji 2 x po 10 minuta,pa praviti jufkice.
Jufkice razviti oklagijom,

kalup obloziti pek-papirom,postaviti jednu jufku,premazati je otopljenim putrom,

pa redjati jufke i premazivati puterom(oko 10-tak komada)
tako da preko zadnje prelijemo ostatak putera,ostavimo 10-15 minuta da odstoji,rernu zagrejemo na 200,pa pre stavljanja smanjimo na 180 stepeni,lagano izbockamo nadoslu maslenicu,


pa u rernu na 30-40 minuta,zavisno od jacine rerne(gotova je kada je isto pecena i odozdo).


Posluziti sa ovcijim kiselim mlekom ili bar ovcijim sirom je vrhunski dozivljaj.
****
Ovaj put sam maslenicu sluzila uz glavno jelo-
Taan corba sa leblebijama i povrcem 


                                              
                                             Prijatno :) 

2 коментара:

  1. E baš ti hvala za ovaj detaljan recept. Imam je u spisku d aje jednom napravim.

    ОдговориИзбриши
  2. Dubravka,drago mi je da ti se svidja,lako se pravi,a ukusna je,probaj obavezno.Prijatan dan i pozdrav :)

    ОдговориИзбриши

Укупно приказа странице

Образац за контакт

Име

Имејл адреса *

Порука *