петак, 2. септембар 2016.

KISELIO - SLATKI KRASTAVCICI I OSTALO POVRCE & SOUR - SWEET CUCUMBERS AND OTHER VEGETABLES





Savrseno hrskavi krastavcici i ostalo povrce....                    
POTREBNO:

1 litar alkoholnog sirceta
3 litre vode
200 gr soli
400gr secera(smedji ili
beli)
20 gr bibera u zrnu
lorber po dva-tri listica u svaku teglu
20 gr semena slacice
1 saka kima
1 kesica vinobrana
1 kesica konzervansa

PRIPREMA:

Vodu,sirce,so i secer prokuvati,pa malo prohladiti.Dodati zacine,konzervans,vinobran,dok je toplo,mesati,ostaviti da se ohladi.


Oprati i osusiti krastavcice,papriku,sargarepu,
zeleni paradajz(ja sam stavila i malo zelenog ceri-paradajza sa moje terase),karfiol,crni i beli luk ocistiti,glavicu kupusa iseci na vece komade.

 


Redjati prvo krastavcice u krug,a sve ostalo po zelji.Ja sam u tegle redjala svo povrce,sem kupusa.Kada sam zavrsila sa popunjavanjem tegli,naliti u svaku teglu hladnu "corbu"da ogrezne(da svo povrce bude u vodi).



















Preko krastavcica postaviti mrezice i zatvoriti tegle.
Ostalo je jos raznog povrca,zelene paprike,dva duga krastavca,sekla sam ih na kolutove i uzduz,pa sam zajedno sa secenim kupusom redjala u vecu plasticnu kutiju,


nalila preostalu "corbu",pritisla starim tanjirom i zatvorila.



Jedna manja tegla je pored raznog povrca dobila i par faferoncica direktno sa moje terase.
***
Ovako spremljeno povrce moze da stoji vise godina.



       Probajte i uzivajte
            
             Prijatno 😊                                                     

Нема коментара:

Постави коментар

Укупно приказа странице

Образац за контакт

Име

Имејл адреса *

Порука *