петак, 29. јул 2016.

CUVENI DAVIDOV & FAMOUS DAVIDOV




























CUVENI DAVIDOV,kolac-torta, je dobio ime po mom unuku Davidu,koji mnogo voli sve sto je cokoladno,a ova torta mu se bas svidela.
*
Potrebno:
Keks,moze bilo koji(ja sam kupila u TSV-u,jako je dobar)
500 ml slatke pavlake
200 gr cokolade za kuvanje
malo toplog mleka
Priprema:
keks umacemo u toplo mleko i redjamo na dno posude,koju smo oblozili alu-folijom ,jedan red.Slatku pavlaku umutimo,pa 2/3 slozimo na keks i blago pritisnemo da sve bude kompaktno(ja nisam,zurila sam,pa se kod secenja pojavljuje vazduh),preko opet jedan red keksa umocenog u toplo mleko.

Cokoladu otopiti sa kasicicom putera i malo soli,kad je skroz otopljena,dodamo onu 1/3 slaga,mesamo da se sve sjedini i ostavimo da se prohladi( "ganache krem").Ovaj krem mozemo ovakav preliti preko keksa i onda ce torta imati tamnu boju cokolade,ili mozemo tako ohladjen krem umutiti mikserom,kao sto sam ja uradila,pa dobijemo jos jedan bogat krem za filovanje,koji je svetlije braon boje.


Filujemo tortu i odlozimo u frizider na kratko.

 Izvadite tortu sa folijom,ukrasite i posluzite vasim voljenima !
Moj David je bio nestrpljiv,pa je odmah dobio komad torte  :)


                                                                     Prijatno :)

Нема коментара:

Постави коментар

Укупно приказа странице

Образац за контакт

Име

Имејл адреса *

Порука *