уторак, 31. мај 2016.

FANTAZIJA TORTA






Potrebno:
1l mleka(ja sam oko 700ml nemasnog)
300 gr cokolade za kuvanje(moze i malo vise,po zelji)
250 gr putera/margarina
pakovanje pettit-buere keksa(500gr)
1 slag krem ili 1 slatka pavlaka
***
Napomena:u ovoj torti nema secera.Sva slatkoca je od cokolade.
***
Priprema:
mleko zagrejati,izlomiti cokoladu(malo ostaviti za ukrasavanje),dodati iseckan puter,mesati dok se sve ne sjedini.Keks prelamati rukama na pola,pa preliti vrucim mlekom&cokoladom&puterom,mesati da keks upije tecnost,razliti u djuvec ili  okruglu posudu.

Staviti u frizider da se stegne.

Umutiti slag-kremu(ja sam od vanile), filovati tortu,viljuskom praviti sare.
Tortu mozemo ukrasiti sezonskim vocem-jagodama ili jestivim kupovnim ukrasima



                                  ***
Recept sam videla na OBN Tv,u "Stol za 4",koju gledam kad god mogu.
                                  ***
                                          
                                               Prijatno :)

Нема коментара:

Постави коментар

Укупно приказа странице

Образац за контакт

Име

Имејл адреса *

Порука *