среда, 20. април 2016.

POSNE PAPRIKE


Potrebno:
10 suvih crvenih paprika
crni luk
beli luk
pirinac
ulje za przenje,biber,djumbir,curry(kari),so


Priprema:
paprike oprati i prokuvati,neka malo odstoje dok pravimo fil,
 
crni luk(nekoliko glavica,po ukusu)seckati,2-3 cenica belog luka,proprziti malo na maslinovom ulju,doliti malo vode dok luk ne bude mekan,

pa dodati pirinac,naliti jos malo vode da malo nadodje,dodati zacine po zelji:malo djumbira u prahu,curry-a(po zelji),dosta bibera(ja tako volim),soli.

 
prohladiti i filovati paprike,slagati u tepsiju ili djuvec,




a visak pirinca koji je veoma ukusan,( ja uvek
pravim tako da preostane pirinca)preliti izmedju
paprika(paprike neko zatvara komadicima krompira ili paradajza,ja volim ovaj pravi"sirovi"ukus paprika i pirinca),

doliti vodu,prekriti alu-folijom,peci u zagrejanoj rerni,na 150 stepeni,oko35 minuta,

izvaditi iz rerne,skinuti foliju i jos par minuta u rernu da se zapece.

Pred karaj pecenja,mozete dodati malo pasiranog paradajza ili kecap sa malo vode(ja nisam uvek raspolozena za tu varijantu,jer paradajz ima kiselu notu,koju ne volim).

Ovako spremljene paprike sadrze vrlo malo masnoce(samo ulje za przenje luka),lagane su,a zasitne i pravi su specijalitet od davnina.
***
Recept sam vam prenela iz kuhinje mojih baka!
***
                                       Prijatno :)


Нема коментара:

Постави коментар

Укупно приказа странице

Образац за контакт

Име

Имејл адреса *

Порука *