субота, 19. децембар 2015.

BAKIN AJMOKAC




SA PILECIM PRSIMA

Potrebno:


 

1komad pilecih 
prsa 
4 cena belog luka
zacin
ulje(maslinovo)
brasno



Priprema:

U serpu sa vodom kuvati pileca prsa,dodati zacin po zelji i ukusu.Kada je meko,belo meso izvaditi da se ohladi.


U tiganj sipati maslinovo ulje,iseckati beli luk,proprziti,

 
 



sipati 2-3 viljuske brasna

(viljuske,jer se lakse meri,a manje brasna stavi nego kad bi koristili kasiku),proprziti,
pa polako uz mesanje varjacom,dolivati supu u kojoj se kuvala prsa,tako da dobijemo lep,pun sos.


Sa belog mesa skinuti kozu i zilice,odvojiti ga od kostiju.
Pileca prsa imaju dugacka kosa vlakna i lako se razdvajaju.
Ovaj deo obrade mesa se moze zavrsiti i nozem(seci po duzini mesnih vlakana).
*******
Ja sam,ovaj put zelela da se vratim u detinjstvo,kada sam svoju baku gledala i cudila se zasto cepka rukom meso i spusta ga u sos.To cudjenje je trajalo do postavljanja stola za rucak.
Tako sam,ovaj put i ja cepkala rukom belo meso(traje,al' se isplati).

To izgleda ovako

*******
Meso i sos sjediniti,polako mesati i servirati sa malo seckanog persuna,radi prijatnog osvezavajuceg ukusa.

**************


                Prijatno :)

















Нема коментара:

Постави коментар

Укупно приказа странице

Образац за контакт

Име

Имејл адреса *

Порука *