четвртак, 24. децембар 2015.

PRALINE




 PRALINE SA VOCNIM PUNJENJEM
*pravljeno u kucnim uslovima*





Potrebno:

Za pekmez:
1 jabuka(ociscena i iseckana)
nekoliko kupina(iz zamrzivaca)
nekoliko borovnica(iz zamrzivaca)
1 sok od narandze(i meso)
rendana kora narandze
oko 4 kasika smedjeg secera
2 mlevena karanfilica(mlela sam ih na vodenicici za biber)
na vrh kasicice-soli
na vrh kasicice cimeta

Cokolada:
2-3 kasike kakao praha
6 kasika prah-secera
2 kasike kokosovog mleka(moze i mleko u prahu ili obicno)
malo soli
pola kasike ulja(maslinovo)
oko 70 gr margarina za mesenje
malo soka od limete(ja sam stavila iz flasice-koncentrat)
200gr cokolade za kuvanje(gorca varijanta)



Priprema:

pekmez kuvamo sa svim sastojcima na nizoj temperaturi dok se svo voce ne sjedini i kada prevlacimo varjacom,vidimo dno serpice,

ostavimo da se ohladi.
***
Cokoladu spremamo tako sto u serpicu stavimo sve sastojke i polako zagrevamo i topimo mesanjem.

Kada je potpuno istopljena i kompaktna,mesamo dok  ne pocne da se hladi.Kada cokolada postane kremasta,kasicicom ili nozem vadimo i spustamo u modle za pralinice,punimo do pola,



dodamo fil(pekmez),pa dopunimo cokoladom do vrha.Vrh blago pritisnemo nozem,u ravni pleha(modle).
Kolicina koju sam napravila bice dovoljna za 30-tak pralina,obzirom da je modla za 15 pralinica.Napunjenu,modlu stavljamo na 5-10 minuta u zamrzivac.

Praline sam danas pravila prvi put,pa nisu savrsene,ali cu se truditi da vremenom budu.Ovde jedna nedostaje,jer moj verni degustator nije imao strpljenja  :)
Praline vadimo iz kalupa izvrtanjem(pritiskom na kalup odozgo),lako ce ispasti.Kalup ne treba nicim mazati.


Servirane,lepo izgledaju i bogatog su ukusa.

                  Prijatno :)

Нема коментара:

Постави коментар

Укупно приказа странице

Образац за контакт

Име

Имејл адреса *

Порука *