субота, 31. октобар 2015.

KITNIKES & SIR OD DUNJA SA SOKOM OD MALINA









POTREBNO:

1 kg dunja           
600 gr secera(ja sam koristila fruktozu-vocni secer)           
4-5 kasika sirupa od malina
1 zvezdasti anis(ko ima i voli)
2 karanfilica

saka suvog 
grozdja
100 gr seckanih 
oraha(mogla sam 
i upola manje,
mislim da je 
previse oraha         *****
za moj ukus)
sok od jednog 
limuna
1/2 limuna za 
prskanje dunja.
  
        
 PRIPREMA:

Dunje oprati i ocistiti od semenki,iseci na kockice,preliti sa pola limuna,u serpicu sipati vode da dunje ogreznu,kuvati na srednjoj temperaturi,dok dunje postanu mekane(oko10-15min.)Dodati zvezdasti anis i karanfilic.

 
Kada dunje budu mekane,izvaditi ih iz vode ispasirati.U vodu sipati secer i sok od celog limuna,sirup od maline,kuvati oko 6-7min.,pa dodati pasirane dunje.

 
Kuvati na srednjoj temperaturi uz mesanje,dok tecnost ne ispari,te se dno vidi dok povlacimo varjacom.Tada je gotovo,pa mozemo da dodamo suvo grozdje i orahe(grozdje ce se opustiti i omeksati od temperature smese).


U pogodan kalup ili silikonski djuvec,izliti vrucu smesu(ja sam djuvec oblozila alu-folijom),pa sam na dno rasporedila malo oraha  (moze i kokosovog brasna),jer cu kitnikes prevrnuti kada bude gotov.


Kada smo izlili, smesu lepo poravnamo i ostavimo da se potpuno ohladi i stegne.Kada je hladna,prevrnemo je na posluzavnik,secemo na sire trake,te urolamo svaku traku u prozirnu foliju i odlozimo na pregradu u frizideru.Sto duze stoji,bice bolji.
Malu kolicinu odvojimo,secemo na snite ili kocke(kao ja)i sa uzivanjem posluzimo.

                
                 PRIJATNO  :)


Нема коментара:

Постави коментар

Укупно приказа странице

Образац за контакт

Име

Имејл адреса *

Порука *