среда, 30. мај 2018.

LIKER OD JAGODA & STRAWBERRY LIQUEUR

***
Posle nekog vremena trazenja po netu,shvatih da nema puno recepata za ovaj liker - bar ne kod nas,posebno nema likera od jagoda koji se moze spremiti u okviru 24h.
Izgleda da ga vole Rusi i Bugari,jer sam ovaj recept iskombinovala gledajuci njihove klipove...
Razlicite su im mere secera i vode,pa sam i tu napravila svoju kombinaciju...Zadovoljna sam ishodom - ukusom i izgledom, pa  Vam prenosim ovaj moj recept za liker od jagoda 😋
Moji degustatori su bili odusevljeni  👍
***
Potrebno:
1 kg jagoda
650 gr secera
700 ml vode
1 l rakije/dzina/votke

Priprema:
Jagode oprati,ocistiti,raseci na pola.U lonac sipati vodu,jagode i secer da provri,tada dodati i rakiju i pustiti da kljuca par minuta.



Poklopiti i ostaviti da odstoji 24h.Posle ovog vremena jagode procediti kroz sito i gazu.
Procedjene jagode izblendirati,vratiti u serpu sa
rakijom/likerom,promesati dobro zicom da se sve sjedini,pa opet procediti kroz sito i gazu.Ostatak/ocedak mozete koristiti kao dodatak vocnim tortama i kolacima.
Uliti liker od jagoda u flase.
Liker je gotov i moze se ohladiti pre sluzenja.
                                            
                                                         Prijatno 😍 

Нема коментара:

Постави коментар

Укупно приказа странице

Образац за контакт

Име

Имејл адреса *

Порука *