четвртак, 11. јануар 2018.

ANDJELINA TORTA & ANDJELINA CAKE


                 SAN  SVAKE  BAKE

                Šapnula sam jednog dana 

                Deda  Mrazu  svoju Zelju:

                Posalji  mi  dragi Deda,

                Posalji  mi  ANĐELU!

                Balerinu  ja sad hoću,

                Vitkog  stasa  lica  belog,

                Sjajnog  uma,duša čista,

                Iz oka  joj  Zvezda  blista;

                Suncem da  joj  kosa  sjaji,

                Biser  zube  neka  ima,

                Osmehom  da  ne  zataji-

                E,tada će sve da štima!

               Želju  mi  je  ispunio tada  

               Dobri  Deda,

               Na Svet  dođe  ANĐELA,

               Veselog  pogleda!

               Porasla  je  ANĐELINA,

               Postala  je  balerina!

               Smeh  se  ori, pesma  čuje,

               Slova  uči, brojke  piše,

               Svet  otkriva  naveliko,

              A i  neke  tajne  znake,

              Pa  sad  neka  znaju  svi :

              ANĐELICE  to si  ti-

             *SAN *SVAKE *BAKE*



26.12.2010.G. 

BEOGRAD                                                                                                                                                     BAKA  MARINA


 










Нема коментара:

Постави коментар

Укупно приказа странице

Образац за контакт

Име

Имејл адреса *

Порука *