субота, 23. јул 2016.

RAVIOLI ALLA CARNE

                                                                                                                                                                     





















 Vecera je,unuk se igra,sta brzo spremiti a da se obraduje moja cerka,koja stize s posla,gladna,a da se svidja i mom "zlatanovicu"?Zaviri u bunar,Marina,tu ces naci sigurno - kaze mi moja druga polovina,a bunar je moj spajz,koji redovno snabdevam i koji nikad nije prazan.Zavirim, i odmah ugledam veceru...
 
Potrebno:
1 pak.raviola sa mesom
1 kesica parmezana
1 cen belog luka
kasika cistog putera(ghee)


Priprema:
u serpu sipati vodu,dodati kasicicu soli,pa kad voda bude pred vrenjem,sipati testeninu,kuvati na umerenoj temperaturi

uz povremeno mesanje 15-20 minuta.Procediti,pa dodati kasiku i vise ghee-a(moze kupovni puter),

pazljivo promesati 


sipati u ciniju,pa posuti rendanim parmrzanom


Vecera je prosla tako dobro da nisam stigla da namrvim ni malo persuna da razbije belinu fotografije i dekorise jelo.Moji dragi su "polizali prste",a ja sam bila srecna.



                                            Prijatno :)

Нема коментара:

Постави коментар

Укупно приказа странице

Образац за контакт

Име

Имејл адреса *

Порука *