понедељак, 4. јул 2016.

PIZZA IZ TUCANOG TIGANJA



Bas smo hteli da porucimo pizzu"za doneti",kad usetah u kuhinju,otvorim frizider,ispred mene zjape sampinjoni,levo sunka,u fioci pastirski kackavalj"za sva punjenja i prelive",meni omiljen;origano doneli  sa proslogodisnjeg letovanja(Stavros),kecap,sve?...testo?...testo?....testo aaaa ;) :)

Testo:uzmem brasno(odokativno,voda,gi(ghee)-preciscen puter,tj.penu koju sam skidala kad sam  pravila gi,ona se ne baca,vec se iskoristi,pola kasicice praska za pecivo,zamesim,malo maslinovog ulja...i gotovo,





iseckam sampinjone,proprzim isto na gi-ju,

kad su gotovi,prerucim u cinijicu,pa spremim ostale potrebne namirnice,
 testo podelim na tri dela,rukom rastanjim,pa u tucani(dobri stari)tiganj,


 malo da se ispece,pa  malo kecapa,sunke,kackavalja,peci na1,5(2-ko nema manje),dok podloga  bude takva da moze spatulom da se podigne iz tiganja


posuti seckanim"kalamari"maslinkama...

Neka sa maslinkama,neka samo narendan sir,kako ko voli  :)
Testo dovoljno peceno,hrska pod nepcima,fil socan,ima ga bas kako mi volimo - dosta,ali ne preterano.



 Uz hladno pivo,prava gozba,a sve iz moje kuhinje...
                                                                                                                     Priatno  :)


Нема коментара:

Постави коментар

Укупно приказа странице

Образац за контакт

Име

Имејл адреса *

Порука *