недеља, 5. јун 2016.

PITA SA SIROM ,MESOM, SPANACEM....

Fenomenalna pita,evo napravila sam sa sirom, ja necu vise drugacije praviti,hvala Lena Krstic,za recept preuzet sa stranice
Cake dobrog kuvanja - Facebook 

"Caka" kod ovog nacina pravljenja pite jeste da se svaka kora premaze smesom koja se dobije kada se umute 
3 jaja, 1 casa jogurta, 
1 casa zejtina  
1 prasak za pecivo

 To je kolicina za 500g gotovih kora.
Koru najpre premazati filom.
Ako su kore mnogo tanke, stavljajte koru i po.
Posto ste koru premazali ovom smesom, stavljajte pripremljeni sastojak za fil (mleveno meso, sir…) na jedan kraj kore i zamotajte,dalje kao za svako pecenje.
Ne preterujte sa filom,kao ja,jer nisam imala za svih pola kg kora,
pa sam par kora samo premazala i uvila,ali,odusevljena sam,moze se i tako posluziti
 
                                           Prijatno😊




Нема коментара:

Постави коментар

Укупно приказа странице

Образац за контакт

Име

Имејл адреса *

Порука *