четвртак, 16. јун 2016.

MALI PATIN KUVAR:LENJA PITA SA VISNJAMA




















Potrebno:
 Ovaj moj kuvar star je kao i moj brak,pa su i posledice koriscenja vidljive.Dobila sam ga na poklon od svog muza,par meseci po vencanju,za rodjendan.Klasika...Pitao "on", kao ozenjen muskarac...ccc...prijatelja-ozenjenog muskarca,za savet,ovaj mu rece sa"Patinim kuvarom"sigurno neces pogresiti!
Eto,i nije pogresio,opstao brak,opstao i "Mali Patin Kuvar",malo umrljan namirnicama za recepte,ali se jos cita i ne otudjuje,jer kad ga otvorim,svaki put se zadrzim na posveti...

Ovo je pita,kako "Pata"kaze:za lenje domacice i u pravu je,brzo i lako se sprema,a svi je vole.
Dakle:
125gr putera
2 zumanca
100gr secera
300gr brasna
Fil:
ona kaze 750 gr visanja,a ja stavljam:
500gr visanja(iz zamrzivaca)
100ge oraha
100gr secera(fruktoza)
vanil-secer 
kasika-dve pavlake(po ukusu-to sam ja dodala u recept)
Priprema:
Umesiti testo,pa polovinu rukama,komad po komad rastanjiti po djuvecu ili plehu,

visnje malo prokuvam sa secerom,


dodam mlevene orahe,kasiku pavlake,pa filujem preko kore.

Preko fila isto kao donju,rasporedjivati,komad po komad rukama rastanjeno testo i tako sloziti gornju koru,premazati umucenim belancima,peci u zagrejanoj rerni na 160c,dok kora ne porumeni,kaze "Pata".Gotovu pitu ohladiti,seci na kocke,pa posuti prah secerom zamirisanim vanilom.
   Prijatno :)

Нема коментара:

Постави коментар

Укупно приказа странице

Образац за контакт

Име

Имејл адреса *

Порука *