среда, 8. јун 2016.

DAVIDOVI DZEPOVI SNOVA PUNI


****
David,moj unuk ima nepune dve godine i moj je veliki ponos!
Moj "Pikolino"je srecan i dobar decak,radoznao i pricalica,voli da peva i gleda "Masu",voli da ide u park na "ljulju",da se vozi sa "Nodijem"i voli da se mazi sa dekom i bakom.
Moj unuk Daca,jedan srecni mali covek ,zajedno sa bakom vredno mesi testo...Pikolino moj...snova puni dzepovi!
****















Potrebno:
Testo:                                            
600 gr brasna
1 suvi kvasac
1 prasak za pecivo
malo secera,malo soli
malo ulja
mlaka voda
ulje za przenje
Fil:
sir,jaja
sunka


Zamesiti testo,ostaviti da nadodje,premesiti,seci jufkice,rastanjiti oklagijom,filovati,


preklopiti,viljuskom zatvoriti dzep,


prziti u dubokom ulju(na srednjoj temperaturi),

vaditi na tanjir sa papirnim ubrusom da upije visak ulja.
Posluziti 




                                               Prijatno :)


Нема коментара:

Постави коментар

Укупно приказа странице

Образац за контакт

Име

Имејл адреса *

Порука *