четвртак, 24. март 2016.

SUSKAVA TORTA












***
Ovu divnu tortu sam otkrila kod Dragane Petrovic na blogu 
Gaga u kujni i zaista je vrhunska!
***
Potrebno
za koru:
4 belanca
180gr secera
150gr mlevenih oraha
za fil:
4 zumanca
4 kasika secera
10gr brasna
100gr putera
40 gr  cokolade
1 kasicica nes-kafe u prahu
za preliv ganache krem:
slatka pavlaka
cokolada

Priprema:
Belanca umutiti,dodajuci secer,kada su cvrso umucena dodati orahe,mesati varjacom(kasikom),pa koru razliti na pleh(pek-papir),peci u prethodno zagrejanoj rerni na 180-10 minuta,pa smanjiti na 150 stepeni-20-tak minuta,smanjiti na 100 i peci jos 10-tak minuta(po originalnom receptu sa duplom merom,kora se pece ukupno 55 minuta,ja sam pravila pola mere,pa sam i vreme pecenja prilagodila.

Ohladjenu koru,podeliti na dva dela(ja sam pravila u obliku rolata-seceno na 4 dela).
Fil:
umutiti dobro zumanca sa secerom,kuvati na pari(ili loncu za mleko,kao ja)da postane gust,i udvostruci se od zumanaca,skloniti s ringle,dodati
nes-kafu i cokoladu,sve mesati
u ohladjen fil umesati umucen puter/margarin,sve sjediniti,filovati naizmenicno.
Na kraju premazati filom i poslednju koricu.
Ganache krem:
kuvati slatku pavlaku do vrenja ,pa njom preliti cokoladu(100gr+100gr),sve mesati da se cokolada istopi i preliti tortu ovim kremom


Ja nisam prelivala"ganache kremom",jer je torta vec jaka i bilo je dovoljno filovati je.
Torta je vrhunskog ukusa,posebno ako se pravi dan pre posluzivanja.


                               Prijatno :)

3 коментара:

  1. Prelepa ti je torta, drago mi je da ti je moj recept bio inspiracija... nego, link koji si postavila vodi na drugi recept, a ne na moju Šuškavu tortu..

    ОдговориИзбриши
  2. O,izvini,pokusacu da ispravim,jos uvek puno ucim o postavkama :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Marina, samo opušteno.. Nema potrebe da se izvinjavaš, ionako je sad sve ok! Pozdrav! ♥

      Избриши

Укупно приказа странице

Образац за контакт

Име

Имејл адреса *

Порука *