субота, 03. септембар 2016.

ZACIN ZA SVA JELA


Svideo mi se recept koji sam procitala na Tanjinom blogu KUHINJA zaposlene zene pa sam resila da ga i sama spremim.

POTREBNO:

Malo sam prilagodila mere iz originalnog recepta svom ukusu:

800gr sargarepe
1 kg paskanata
1 kg korena persuna
800 gr korena celera
oko 3 vezice persuna
1/2 kg soli(ja koristim himalajsku so).

PRIPREMA:

Svo povrce ocistiti,seci na manje komade,usitniti u blenderu ili secku,dodati so,promesati.


Tegle sterilisati u rerni,prohladiti,sipati zacin,zatvoriti tegle.Drzati na hladnom,ili u frizideru.


 Moze se spremiti u varijanti bez persuna 👆
ili sa persunom  👇


Vazno je da,kada koristite ovaj zacin,ne solite dodatno,jer u njemu vec ima soli.


                  Prijatno😊

Нема коментара:

Постави коментар

U kuvanju masta pravi svasta

Google+ Badge

Укупно приказа странице

Образац за контакт

Име

Имејл адреса *

Порука *

Follow by Email