петак, 02. септембар 2016.

MOJA ZIMNICA & ZIMSKA SARENA SALATA



Ovaj recept sam dugo trazila.Jedne godine sam u nekom marketu kupila par tegli isecenog po duzini,krastavca(nije bio kornison),koji je imao divan slatkasto-kiseo ukus.Odusevljena,ponovo sam otisla,jer se krastavac svideo svima u porodici,medjutim,nikada ga vise nisam nasla(bio je uvezen iz Nemacke).Ove godine,u zelji da udovoljim svojim unucicima,resim da nadjem recept koji bi bio slican tom divnom ukusu.Nasla sam kod Sanje na domacica.com.hr
 i isprobala sam ga,tj.upravo zavrsih spremanje.Po neki zacin dodala,pa vam sa zadovoljstvom prenosim.
                     
POTREBNO:

1 litar alkoholnog sirceta
3 litre vode
200 gr soli
400gr secera(smedjeg,fruktoza,
beli)
biber po zelji(ja sam stavila oko 20 gr)
lorber po dva listica u svaku teglu
seme slacice po zelji(ja sam stavila oko 20 gr)
kim po zelji
1 kesica vinobrana
1 kesica konzervansa

PRIPREMA:

Vodu,sirce,so i secer prokuvati,pa malo prohladiti.Dodati zacine,konzervans,vinobran,dok je toplo,mesati,ostaviti da se ohladi.
Oprati i osusiti krastavcice,papriku,sargarepu,
zeleni paradajz(ja sam stavila i malo zelenog ceri-paradajza sa moje terase),karfiol,crni i beli luk ocistiti,glavicu kupusa iseci na vece komade.
 


Redjati prvo krastavcice u krug,a sve ostalo po zelji.Ja sam u tegle redjala svo povrce,sem kupusa.Kada smo zavrsili sa popunjavanjem tegli,naliti u svaku hladnu "corbu"da ogrezne(da svo povrce bude u vodi).

Na vrh svake tegle postaviti "paukove"mrezice,zatvoriti tegle.


Meni je ostalo jos raznog povrca,kupila sam i dva duga krastavca(radi probe),koja sam sekla na kolutove,a drugi uzduz,pa sam zajedno sa secenim kupusom redjala u vecu plasticnu kutiju(od sira),

nalila preostalu "corbu",ali sam kuvala jos jednu meru,nalila,pritisla starim poklopcem i zatvorila.

Sada mi preostaje samo da sacekam dovoljno,da se svi sastojci pomesaju i upiju zacine,pa da otvorim i posluzim moju zimsku salatu.
Jedna manja tegla je pored raznog povrca dobila i par faferoncica direktno sa moje terase.


       Probajte i uzivajte
            
             Prijatno :)
                                                      

Нема коментара:

Постави коментар

U kuvanju masta pravi svasta

Google+ Badge

Укупно приказа странице

Образац за контакт

Име

Имејл адреса *

Порука *

Follow by Email