среда, 31. мај 2017.

KONCENTRAT PACIJE SUPE U LEDU




















Pre izvesnog vremena sam kupila smrznutu pacetinu,tacnije pacija ledja sa krilima.
Nisam imala neki veliki izbor,vec da sve skuvam.Meso sam skinula i o tome u sledecem postu,a supu sam(bez ikakvih dodataka,zacina,soli,povrca) razlila u kalup za mafine/projice.
Kalup sam obnovila kolicinom supe-koncentrat - dok se meso nije potpuno skuvalo i nisam dolivala vode.
Svu zaledjenu supu u finim ledenim kalupcicima -48 komada - sam podelila u tri kutije.
Koncentrat koristim kao dodatak supama i corbastim jelima,posebno kada mi dolaze unucici.
Koncentrat supe u ledu mozete napraviti i sa drugim vrstama mesa.
**
Pacije meso ima vrlo malo masnoce,tako da supa/corba nece biti masna.

                                                                           Prijatno 😃
 

Нема коментара:

Постави коментар

Укупно приказа странице

Образац за контакт

Име

Имејл адреса *

Порука *